3.7.2017

Kesäkuun 2017 suosikkituotteet. Toimivat meikinkiinnityssuihkeet, halpa meikkivoide joka yllätti, pigmenttiläiskiä haalistava seerumi ja ihana hybridihuulipuna


Kesäkuu alkoi lumisateilla mutta onneksi ollaan päästy jo parempiin kesäsäihin! Muutenkin kesäkuu oli mun mielestä jotenkin tunkkainen kuukausi. Viimeinen kuukausi juuri ennen vuosilomaa on aina vähän nihkeä :D


Tässä mun kesäkuun sulostuttajat. Nämä suosikkien asemaan päässeet meikkituotteet tekivät koleasta kesäkuusta paljon siedettävämmän :)

1. Skindinavian meikinkiinnityssuihkeet saivat jo oman postauksen. Hyvää kamaa! Huomaan selvän eron meikin kestossa ilman niitä ja suihkekäsittelyjen kera.


2. Lumene Matte Foundation. OMG! Ihan mieletön hinta-/laatusuhde! Hyvä peittokyky, hyvä pysyvyys, löytyy oikeasti vaaleita sävyjä. Tein vertailuja tämän ja kehutun Estée Lauderin Double Wear-meikkivoiteen kanssa ja Lumene ei hävinnyt neljä kertaa kalliimmalle tuotteelle ollenkaan.
Jos meikin vielä pohjustaa ja viimeistelee Skindinavian suihkeilla, pohjasta tulee "kaikenkestävä". Tein tällä combolla komeikin heinäkuiselle morsiamelle ja kun kyselin palautetta koemeikin kestosta, tuli vastaus että "pysyi loppuun saakka ja hikilenkin yli myös!". Hurraa!



3. DECIEM The Ordinary on edelleen mun suosikkisarja ihonhoidossa. Olen käännyttänyt jo muutamia kavereitakin sen käyttäjiksi. Mun uusi lemppari on Alpha Arbutin 2% + HA - vesimäisen ohut, tuoksuton, kevyesti kosteuttava seerumi jonka tarkoitus on kirkastaa ihoa ja poistaa pigmenttimuutoksia.

Vaikka olen aina pyrkinyt käyttämään tehokkaita ja laadukkaita aurinkosuojavoiteita, minusta on alkanut tuntua että kasvoille on ilmestynyt viimeisen vuoden aikana pisamia. Ja että paikoitellen ne alkaa ryhmittyä turhan tiivisti vierekkäin. Buuu! Tilasin tähän vaivaan tämän tehokkaan serumin jota käytän aamuisin kasvojen alueelle. Kuukauden käytön aikana pisamaryhmittymät ovat alkaneet haalistua ja hajota!


4. Estée Lauder yllätti miellyttävän tuntuisella ja pitkäkestoisella huulipunalla. Pure Color Envy Lip Potion on saanut jo oman postauksen. Se on intensiivisen värinen huulistain jossa kaikki pakkauksesta tuoksuun toimii. Huulipuna ei kuivata huuliani, antaa niille kaunista kiiltoa ja pysyy.


Ostin jo toisenkin sävyn! Nyt minulla on 240 Naughty Naive ja tämä uusi, tulinen punainen 330 Lethal Red. Huulipuna oli Kicksin alessa ja pelkään pahoin että se on lopetettu. Tekee mieli hakea lisä sävyjä jos niitä vielä saa!
Tässä huulilla 330 Lehtal Red:



Nyt haluan toivottaa teille kaikille ihanaa heinäkuuta!

Mulla on kasapäin uusia ihania meikkileluja joita yritän piakkoin esitellä. Vielä lomasuunnitelmat ovat vähän hajanaisia mutta yritän kirjoitella tänne blogiin aina jos en ole jossakin reissussa.

6 kommenttia:

  1. Mulla on hommattuna the Ordinaryn Alpha Arbutin, mutten ole vielä ehtinyt siihen tutustua. Kiva tietää, että toimii, jos meikälikkakin saisi vanhan naisen pigmenttiläiskänsä sillä piiloon;) :D
    Ihanaa heinäkuuta:) Ehkä se kesä nyt tulee;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alpha Arbutin on minusta tosi kiva! En oo käyttänyt mitään vastaavia tuotteita ennen niin en osaa verrata mutta minusta se toimii. Ja koostumus sen verran kevyttä että se on helppo sujauttaa muun voiteen/seerumin alle tarvittaessa.

      Poista
  2. Ei kyllä voi uskoa että oikeasti kuukausi sitten tuli lunta!! Kivaa nähdä täällä Lumenen meikkivoide ja kuulla että oli sinusta hyvä. Mä tykkään tuosta, tosin mulla on se vanha versio. Skindinavian suihkeet on jees!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en todellakaan odottanut Lumenen meikkivoiteelta mitään ihmeitä mutta pakko se on myöntää että se on tosi hyvä! Levittyy helpommin kuin EL Double Wear, peittää yhtä hyvin, DW ehkä häivyttää huokosia hiukan paremmin mutta loppupäivästä Lumene näyttää mun iholla silti paremmalta ja siistimmältä. Eli 3 - 2 Lumene voittaa! Ja hintaa oli n. 12€ :) Jos jotain pitää purnata niin se on mulle ehkä hieman liian peittävä mutta ainahan on helpompaa ohentaa esim. kostealla Beautyblenderilla kuin kerrostaa peittävämmäksi.

      Poista
  3. Kesäkuu oli kyllä aika plääh, olen onnellinen että se on ohi :D Mulla oli toi Lumene, mutta se oli liian peittävää mun meikkivoidemieltymyksiin :D Esteen punat näyttävät to-die-for!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se Lumene liian peittävä mullekin mutta pitkäkestoisuuden tähden annan anteeksi! Ja aina voi ohentaa/levittää hyvin kevyesti/blandata jollain muulla aineella :)
      Noi punat on niin hyvä löytö! En tajua, miksi lopettavat. Mutta ehkä jotain vielä parempaa on tulossa.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!