7.5.2017

Sinisin siivin



Viime viikolla mun meikit olivat enimmäkseen osastoa tylsä/turvallinen mutta näytän teille viikontakaisen vappuaattomeikkini johon olin itse tosi tyytyväinen!

Lähdin rakentamaan meikkiä sillä ajatuksella että ehdottomasti haluan veden värejä, jotakin keväistä, ja haluan myös kokeilla vähän erilaista siipimäistä rajausta.

Siipimäisen rajauksen alkupää on tummansininen ja loppupää violetti. Lisäksi ulkokulmassa on isompi "lisäsiipi" violetin ympärillä. Sen tein vaaleammalla ja kirkkaammalla sinisellä luomivärisävyllä.


Jaaa sitten kuorrutin rajaukset erivärisillä glittereillä! Rajauksen alkupäähän tuli tummaa turkoosia, loppupäähän kaunista moniväriglitteriä ja ulkokulman lisäsiivekkeen päälle vaaleaa turkoosia mikä välkehtii myös vaalean kullan sävyissä.




Viimeistelin meikin irtoripsillä. Nämä ovat Ardell Wispies, kauniit ripset mutta eivät kovin kestävät. Hajosivat mulla jo kahden käyttökerran jälkeen, vaikka otan ripset aina tosi varovasti pois. Noh, eipä ollut kallis menetys :)


Tässä vielä kokonassukuva :)


Tämä oli kuulkaas mun suosikkimeikki tämän vuoden puolella :)


Nyt mä vaan odotan että Too Faced Peach-luomiväripaletti löytää mun luo... Sen piti saapua jo perjantaina!!! Näillä näkymin saapumispäivä on maanantai. Huokaus.
 

6 kommenttia:

  1. Onpa ihana, varmasti paljon näyttävämpi luonnossa! Sä handlaat nää glitterhommat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 😊😘 Tämä oli livenä tosi hauska, kimalsi ja välkehti ihanasti! Just hyvä vapuksi 🙂

      Poista
  2. On tosiaankin ihan ainutlaatuista glitterosaamista:)
    Mulla valuu aina toisesta (!) silmänurkasta vesi herkästi, niin ei oikein onnistu senkään takia ylimääräiset koristeet. Haaveissa vain...
    Aurinkoista viikkoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!
      Mulla valuu kans toinen silmä herkästi ulkokulmasta. Varsinkin nyt kun kaduilla on niin pölyistä. Tai tuulisella säällä.

      Ihanaa alkavaa viikkoa! 🙂

      Poista
  3. Tosi nätti!
    Odotan innolla mitä loihdit persikka paletilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mimosa 😊
      Mä en malta odottaa että pääsen persikkapalettiin käsiksi! Se näyttää niin kauniilta kuvissa ja sävyt juuri sellaisia mitä olen viime aikoina kaipaillut.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!