9.5.2017

Hypnoosissa. Lancome Hypnose WP ja Hypnose Doll Eyes WP



Ripsivärien suhteen olen melko konservatiivinen - löydän sopivan ja käytän sitä pitkiä aikoja, joskus jopa vuosia. Ostan aina vaan sitä samaa. Pitkään sellainen vakkariripsiväri oli IsaDora Build-up Extra Volume Waterproof, se jossa on turkoosi korkki. Se ei mielestäni tarjonnut mitään uskomatonta tuuheutta mutta erotteli ripset hyvin ja piti taivutukset, eikä karissut. Sen harja ei ole niin iso että sohisin sillä luomeen eikä niin pieni että hermot menisi ripsien värittämiseen - kaikken kaikkiaan perushyvä ripsiväri. Edullinenkin.


Mutta tietenkin lopulta kyllästyin ja ostin sitten tämän Hypnose-mascaran. Vedenkestävänä koska toistaiseksi kaikki kokeilemani vesiliukoiset ovat suoristaneet mun ripset. (Hypnoosiripsaria en ole kokeillut vesiliukoisena.)
Myöhemmin hankin myös saman "perheen" ripsivärin Doll Eyes jota muistin kaverini kehuneen (hei Pirita!). Sekin vedenkestävänä.


Eli Lancome Hypnose Custom-wear Volume Mascara WP. Tämä on jo pitkään markkinoilla ollut ja todella suosittu ripsiväri. Ja täytyy sanoa että ymmärrän hyvin tämän suosion! Ensimmäiset kaksi viikkoa olin ihan taivaassa - tämähän on täydellinen ripsiväri! Erottelee, tekee mun hennoista ripsistä selvästi näyttävämmät mutta ei silti ylikuormita ripsiä hevillä kerroksella värimassaa vaan pitää ne siisteinä ja klimpittöminä. Pysyy hyvin, ei karise. Ihan huippu ripsari!


Harja, se ripsivärin tärkein osa, on tässä hyvä. Alkuun vaikutti isohkolta, jotenkin liian pitkulaiselta se harjaosa,  mutta totuin nopeasti eikä meillä ollut mitään ongelmia.

Kunnes sitten kahden viikon jälkeen huomasin että koostumus on selvästi kuivahtanut. Levitys ei enää ollut yhtä helppoa ja vaivatonta vaan ripsiin alkoi jäädä kuivempia paukkuja. Ja sitten niitä alkoi olla enemmän. Varmaankin tämä on tyypillistä tuuheuttaville ripsiväreille mutta ei mun suosikki IsaDora koskaan järjestänyt mulle tuollaisia ylläreitä vaan pysyi sopivan kosteana ja helposti levittyvänä kuukausienkin päästä avaamisesta... Jotenkin tuplasti kalliimmalta ripsiväriltä en osannut odottaa näin nopeaa hiipumista. Eli: ekat 2 viikkoa loistava, sitten ei enää niin loistava mutta ehkä ihan ok jos tykkää kuivemmasta koostumuksesta (mä en tykkää).



Korkkasin toiveikkaana toisen Lancomen ripsarini Doll Eyes. Huhhuh, tämähän tuoksuu! Aika voimakkaalle ja kukkaiselle. Mua tuoksu ei haittaa ollenkaan mutta voisin kuvitella että oikein herkkäsilmäiselle tämä ripsiväri voi olla väärä valinta.



Mutta ah, miten ihana harja tässä on! Harjaosa on lyhyempi kuin perus-Hypnosen, kolmionmallinen ja sirolla, terävällä kärjellä varustettu. Kärjellä on kätevää värittää simäkulmien ripsiä ja sillä pääsee myös helposti alaluomen ulkokulmaan mikä on mulla vähän hankala paikka. Tykkään tästä harjasta enemmän kuin mistään muusta ripsiväriharjasta!


Tämä ripsiväri erottelee, värittää ripset hienosti ja taikoo niistä selvästi näyttävämmän näköiset. Tämäkään ei karise silmien alle ja muutenkin pysyvyys molemmissa on erinomainen. Koostumus on hyvin samanlainen kuin perus-Hopnosen - kosteahko mutta ei liian märkä tai raskas, notkea ja helposti levittyvä.

Jännityksellä odotan, kuivuuko tämäkin yhtä nopeasti hylsyynsä. Toistaiseksi toimii hyvin, ollut tosin käytössä vasta reilun viikon. Meillä on menossa oikea honeymoon! Toistaiseksi kaikki hyvin, puhdasta ripsarirakkautta :)

Mikä on sun suosikkiripsiväri? Käytätkö yleensä vedenkestävää vai vesiliukoista?

Molemmat Hypnose-ripsarit tais olla normaalihinnaltaan 33€/kpl mutta ostin 20% alennuksella eli n. 26€.
   

4 kommenttia:

  1. Jeee! Tervetuloa kerhoon! Toivottavasti Doll Eyes palvelee sua yhtä hyvin kuin mua! Kuivahtaa se jossain välin silleen, että on "nahkeempi" levittää ja tulee vähän paksummasti. Mutta kahta en vaiha - toinen on Doll Eyes!<3 ~Pirita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin toistaiseksi Doll Eyes on paras ripsari ikinä 😘 Kiitos kun silloin useasti sitä kehuit!

      Poista
  2. Isadoralla on muuten ihan huippuja ripsareita, olen tykännyt siitä Grand Volume Lash Styler -ripsarista, sen kanssa mun ei tarvi edes taivuttaa ripsiä! Pitäisikin ostaa uusi tuubi ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kokeillut muita IsaDoran ripsareita vuosiin. Mutta merkistä on positiivinen mielikuva - hyvää markettikosmetiikkaa 🙂
      Sellaista ripsiväriä ei taida ollakaan ettei mun tarvitsisi taivuttaa... usein kaikki vain suoristaa mun ripset.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!