10.5.2017

Eka Selfridges-tilaus! Too Faced Sweet Peach ja Sparkling Bellini, UD Aura, BareMinerals primer SPF 50+ Muutamat pikaswatchit ja eka meikki uusilla tuotteilla


Tilasin ekaa kertaa brittiläisestä Selfridges-tavaratalosta, heidän nettimyymälästään, pienen kasan meikkejä. Heillä on valikoimissaan pajon merkkejä mitä ei saa Suomesta (esimerkiksi Too Faced, Laura Mercier, Cover FX) ja myös sellaista mitä periaatteessa saa Suomesta mutta ei Kuopiosta (esimerkiksi MAC, Urban Decay). On myös merkkejä mitä ei syystä tai toisesta toimiteta Suomeen, harmi (mm. NARS).

Selfridges saa minulta täydet pisteet: nettikauppa on hyvin selkeä, tilaukseni käsiteltiin nopeasti ja sain sen itselleni alle viikossa. Tuotteet oli hyvin pakattu, mikään ei mennyt rikki. Pahvilaatikko oli tukeva ja välissä oli runsaasti käärepaperia pehmikkeenä. Ostin tilaukseni yhteydessä palvelun nimeltä Selfridges +  mikä maksaa saman verran kuin yhden tilauksen postituskulut Suomeen eli n. 18€. Tämän palvelun ansiosta saan ostopäivästä laskien vuoden ajan ilmaiset postituskulut ostosummasta riippumatta ja ilmaisen palautuksen mahdollisuuden. Periaatteessa voi tilata vaikka yhden ripsivärin kerrallaan ja ne toimitetaan DHL-kuljetusfirman kautta kotiin - tai minne nyt valitsee sen toimitettavaksi. Kätevää! (Vaikka ei tietenkään ollenkaan ekologista  tilata yhtä pikkujuttua kerrallaan.)


Harmaa toukokuinen päivä kirkastui kertaheitolla kun avasin pakkauksen! Iloinen keltainen väri kuin pieni aurinko! 



Tässä eka tilaukseni vapautettuna kääreistään. Olin niin innoissani että hypin suunnilleen tasajalkaa kuin pikkulapsi joululahjoja avatessaan. Sweet Peach! UD! Kunnon mineraaliprimer SPF 50!


Tilasin siis nämä tuotteet:

BareMinerals Prep Step SPF 50 + PA ++++ Mineral Shield Daily Prep Lotion - tämä on nimensä mukaisesti mineraalipohjainen, korkean suojakertoimen antava meikinpohjustusvoide. Olen huomannut että tätä on myös Suomessa myytävänä mutta hinta n. 20€ korkeampi kuin Selfridgesin nettikaupassa, oho!



Luomiväripaletti Too Faced Sweet Peach. Olen haaveillut jo pitkään Too Faced Sweet Peach-paletista ja tämä paletti oli myös iso syy siihen, miksi alunperinkin innostuin tilaamaan. Too Facedin aikaisemmat suklaapaletit ovat toki ihania mutta en oo koskaan sortunut niihin, vaikka ihan livenäkin niitä hiplasin ja tuoksuttelin. Sinänsä omituista koska rakastan suklaata. Mutta ehkä ne ovat sävyiltään vähemmän mua puhuttelevia. Tämä persikkapaletti sen sijaan on ihan eri juttu! Oi-oi, se on aivan ihana! Ja kyllä, tuoksuu persikalle, persikkakarkille!



Ja nämä sävyt! Mulla on meneillään ihan selvästi jonkinlainen persikkainen vaihe ja olen nyt aivan superonnellinen kun sain tämän paletin itselleni!



Aika herkullisen näköinen, vai mitä? :)



Poskipunatrio Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush Sparkling Bellini on mulle tuttu aikaisempien Sephora-vierailujen perusteella. Mutta jotenkin en tajunnut sitä silloin hankkia! Syytän sotkuisia Sephoran testereitä, kivatkin tuotteet jää ostamatta jos testeri näyttää nuhjuiselta!


Tutkittuani swatcheja netistä tajusin että tämähän on aivan suloinen!


Tämänhetkisessä persikkahuumassani olen sitä mieltä että Sparkling Bellini on livenäkin aivan ihana ja vastustamaton :) Aion sivelä sitä itseeni kunnes poskipunaan kuluu reikä keskelle! Triosta on olemassa myös vaaleanpunainen setti sekä sellainen tummempi marjaisampi versio. Mutta nyt halusin persikkaa.


Urban Decay on rantautunut jo suhteellisen lähelle kotihoodejani - Jyväskylään - mutta Kuopion Sokoksella sitä ei (vielä?) myydä. Toki voi tilata vaikkapa Sokoksen nettikaupasta mutta suoraan sanottuna en uskalla. Olen nimittäin kuullut aika monelta tosi ikäviä kertomuksia huonosti pakatuista tilauksista ja rikki menneistä paleteista. Klikkailin tämän Urban Decay Afterglow 8-hour Powder Highlighter Aura Selfridges-ostoskoriini.


Pakkaus on ilman muuta hieno ja tyylikäs. Sisältökin samaa tasoa!




Puuterimainen highlighter on hennon viileänvaaleanpunertava sävyltään. Aivan mahtava sävy, juuri sellaista olen etsinyt.

Tässä vielä mun uudet muruset:


Hämmästyttävää kyllä, keskelle harmaata päivää sattui juuri sopivasti aurinkoinen parituntinen juuri silloin kun availin uusia pakkauksia ja swatchailin sekä kuvasin meikkituotteita. Miten hyvä tuuri! Ja tietenkin kaikkea piti kokeilla myös nassuun. Meikistä ei ehkä tullut mikään mestariteos kun innoissani sivelin kasvoille kaikkea mahdollista :)


Yritin vaan mahduttaa silmämeikkiin niin monta sävyä kuin mahdollista :D
Kulmaluulla White Peach, silmän sisäkulmassa Nectar, luomivaossa Georgia, ulkokulmassa Peach Pit sekä Tempting, häivytykseen Candied Peach sekä alaluomella Luscious ja Cobbler.



Poskipuna Sparcling Bellini ja lisäksi hieman UD Aura-korostuspuuteria.



Olen todella, todella tyytyväinen ostoksiini! BareMinerals'n primer tulee käyttöön vasta huomenna kun sitä en nyt ehtinyt kokeilla.

Itse asiassa toinen Selfridges-tilaus on jo lähtenyt heidän varastoltaan mun luo... O-ou, tämä nettishoppailu on addiktoivaa puuhaa! :D

Sweet Peach tulee perusteellisempaan esittelyyn lähiaikoina. Toistaiseksi voin vain sanoa että ihan huippu se on!

6 kommenttia:

  1. Ah, mun on pakko saada toi persikkapaletti! Olisin hankkinut sen jo viime keväänä nuoremman tyttären kuriiritoimituksella mutta meille tuli pieni kommunikaatiokömmähdys ja se jäi Prahan Sephoran hyllylle. :-( No, onneksi on Selfridges! <3 Olensieltä muutaman kerran tilannut ja ollut kanssa ihan supertyytyväinen. Yhden kerran mokasivat ja lähettivät vahingossa samaa hulipunaa kaksin kappalein ja se minkä piti tulla, oli sillä välin myyty loppuun, mutta koska palvelu muuten on ollut huipputoimivaa ja noi niiden aurinkopaketit on niin ihanan terapeuttisia, niin toi yksi miinus on aika pikkuruinen.

    Nyt mua vähän harmittaa, kun menin tilaamaan ACOn aurinkosuojavoiteen (SPF 50+) ja siinä on kemialliset filtterit, mutta en siihen hätään muistanut koko Bare Mineralsia...noo, jos se toimii niin enköhän mä sen kestä.

    Toi sydänposkari on ollut mun himotuslistalla jo varmaan ainakin pari vuotta mutta en vaan ole raaskinut siihen sijoittaa. Minua tosin himottaa se pinkimpi tai marjaisempi ja ongelma just nyt on, että jos raaskisin sen hankkia niin kumman ottaisin...

    UD:n highlighter näyttää tosi nätiltä, sitäkin olen muutamaan kertaan melko innolla ohimennen silmäillyt, vaikka olenkin yrittänyt pitäytyä poissa UD:n luota. Ihanan meikin olet taikonut taas, tykkään! En ymmärrä miten olen nykyään kanssa jotenkin hullaantunut noihin persikkaisiin sävyihin luomiväreissä, vaikka en ole koskaan pitänyt persikkaisia sävyjä ollenkaan mun juttuna...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Persikkapaletti on ihan huippu. Mä luin siitä paljon kehuvia postauksia mutta en silti odottanut että niin kovasti siihen ihastuisin. Se on oikea hyvän fiiliksen paletti - kaikki siinä toimii: pakkaus on söötti, sävyt ihania ja tuoksu saa hymyilemään :) Kantsii tilata!

      Mä tykästyin kovasti myös persikkaiseen sydänpalettiin. Pelkäsin että se olisi liian yliampuvan hileinen mutta ei se oo.

      Persikkasävyjen himo taitaa olla jokin vuodenajasta kiinni oleva juttu myös. Ainakin meillä töissä syksyn ja talven aikana persikansävyiset luomivärit on liikkunut hyvin vähän mutta viimeisen kuukauden aikana ihan selvästi kysellään enemmän "jotakin niinku oranssia mut ei kuitenkaan oranssia vaan sellaista vähän pehmeempää sävyä" :) Ihmiset kaipaa väriä elämään kaiken loskan ja lumen jälkeen!

      Tuo UD highlighter on mun toinen UD-meikki ever. Lisäksi mulla on Naku2 vuodelta miekka ja kirves. Merkki ei oo koskaan tullut mulle läheiseksi mutta nyt tämän korostuspuuterin sävy osoittautui juuri sellaiseksi mitä olen etsinyt. Vaikeaa löytää tarpeeksi vaaleaa ja ei-kultaista laadukasta highlighteria.

      Poista
    2. Hehheh, mä nyt sitten sorruin oman persikkaiseni tilaamaan vaikka se ei yhtään istu tämän kuun budjettiin...odotan innolla! 😀

      Poista
    3. En yhtään ihmettele että sorruit siihen! Ihana paletti. Mä meikkaan pelkästään sillä tällä hetkellä :)

      Poista
  2. Kerrassaan vastustamattoman ihania ostoksia! Persikkapaletti on kyllä hyvännäköinen ja poskipuna superihana. Täytyy toivoa että ne himoitsemani UD:n paletit tulevat suomeen mutta ei nyt ole varsinaista ostohimoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan superonnellinen näistä uusista hankinnoista :) Sanovat että rahalla ei saa onnea mutta ainakin iloa ja hyvää mieltä saa sievissä meikkirasioissa!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!