25.11.2016

Pikainen hehkutus :)


Oh, mä oon niin innoissani! Mun synttärilahja itselleni on saapunut ja se on i-ha-na!


Tilasin Viseart'n paletin 09 Bijoux Royal. Olen katsellut sitä haikeana pitkin syksyä - paletti vilahtelee jatkuvasti instagramissa. Ja nyt se on mun!
Paletissa on 12 hohtavaa luomiväriä.  Joka ikinen on aivan upea.



Paletti on tosiaankin nimensä veroinen, hohtaa ja säihkyy kuin kallisarvoinen koru! Minusta tämä on täydellinen pari mun ekalle Viseart-paletille, rauhallisia mattasävyjä sisältävälle 01 Neutral Matte (siitä olen kirjoittanut tässä postauksessa). Neutral Matte on laadultaan ehdottomasti parhaita palettejani ja olen haaveillut toisesta Viseart-paletista kesästä lähtien.

Nyt lähden meikkaamaan mun uudella lelulla! Mukavaa viikonloppua!
 

4 kommenttia:

  1. Mä haluaisin sen kirkassävyisen mattapaletin. Tämäkin on ihana, mutta en raaski sijoittaa koska se on niin hohtava ja mulle mattaiset on käyttövarmempia. ;-) Mielenkiinnolla jään kuitenkin odottelemaan yksityiskohtaisempaa esittelyä tästä. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se kirkassävyinen matta Editorial Brights? Se näyttää kuvissa upealta! Meinasin ensin ostaa sen mutta sitten päädyin kuitenkin tähän kiiltävään :) Jotain pikaisia swatcheja esittelin jo instagramissa mutta tottakai esittelen tämän paletin blogissa heti kun olen muodostanut tästä kunnon mielipiteen ja ottanut meikkikuvia.

      Poista
    2. Juu, just se Editorial Brights! Ajattelin jos ostaisi sen NYXin kirkasvärisen paletin ensiavuksi, mutta en tiedä poistaako se silti mun hinkua tuohon Viseartiin, joka epäilemättä on laadukkaampi.

      Minä en ole instagramiin jaksanut tutustua joten multa jää paljon kaikkea ihanaa näkemättä. En vaan ole jaksanut perehtyä taas yhteen uuteen somekanavaan, kun entisiäkin on ihan riittämiin. :-P

      Poista
    3. Mä vastustelin pitkään instagramiin liittymistä ja nyt oon ihan koukussa :D Snapchat taitaa olla mun viimeinen linnake, siihen hommaan en jaksa hypätä mukaan. Olen muutenkin aivan liikaa luurissa kiinni.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!