1.11.2016

Lokakuun 2016 suosikkituotteet


En tee näitä suosikkilistauksia joka kuukausi mutta nyt tein!

Eikä edes ollut vaikeaa valita suosikkeja - näitä olen käyttänyt koko kuukauden eikä ole aikomusta lopettaa nyt marraskuun tultuakaan.


1. H & M Colour Essence Eye Pencil! Olen jo kirjoittanut sävystä Grand Cru (raportti tässä) ja nyt mulla on lisää sävyjä! Hirmukivoja kyniä - pehmeitä, pysyvät hyvin ja sävyt ovat tosi nättejä ja niitä on paljon. Haluan ne kaikki!


Nyt mulla on platinainen Grand Cru, herkkä kullansävy Goldie Luxe, lila-harmaa-ruskea Over the Taupe ja kirkas sininen Into the Blue.


2. Too Faced 24h Shadow Insurance on vilahdellut suosikkilistauksessa elokuussakin. Itse asiassa se taitaa olla mulle ihan täydellinen pohjustaja. Paras mitä olen kokeillut tähän asti! NARSin kuuluisa pohjustaja odottaa meikkikaapissa vuoroaan, sitä en ole vielä kokeillut, mutta samassa kaapissa on jemmassa jo toinen pakkaus Too Facedin pohjustajaa! En enää halua olla ilman tätä ihmeainetta.

3. Filorga Meso+ Absolute Wrinkle Serum on ollut käytössä nyt kuukauden ajan. Seerumin koostumus ei varmasti oo kaikkien mieleen, se on aika silikonisen tuntuinen. Koostumuksessa on hyaluronihappoa ja kapseloitua retinolia. Minun rasvaiselle iholle se riittää aamulla ainoaksi kosteustuotteeksi. Olen tykännyt käyttää tätä nimenomaan aamulla meikinpohjustajan ja muun meikin alla. Seerumi (ne silikonit?) silottaa ihon pintaa heti. Meikki pysyy tämän päällä hyvin. Kuukaudessa ei ehdi tapahtua mitään suuria muutoksia ihon kunnossa joten seerumin vaikutuksesta ryppyihin en vielä halua sanoa mitään mutta ainakaan ei menty huonompaan suuntaan! Ja tän lisäksi en ole käyttänyt mitään muita anti-age tuotteita lokakuun aikana. Jatkan seerumin käyttöä.

4. BareMinerals Prime Time BB Primer-Cream Daily Defence SPF30 PA+++ on sekin ollut käytössä nyt kuukauden ajan. Tämä meikinpohjustaja ei ole juuri saanut vapaapäiviä! Tykkään koostumuksesta, huokosia häivyttävästä ja ihon pintaa tasoittavasta efektistä ja siitä että tässä on korkea SPF. Tällä hetkellä mulla on testikäytössä pari meikkivoidetta joissa ei ole aurinkosuojaa joten aurinkosuoja pohjustajassa on välttämätön. Prime Time on jo saanut oman postauksen joka löytyy täältä.


5. Mulla on uusi suosikkikynsilakkamerkki! Ostin tämän setin kynsituotteita ja lakkoja Kicksin avajaisista syyskuun vaihtuessa lokakuuksi ja olen käyttänyt kuukauden ajan pelkästään näitä Dependin lakkoja! Depend 7 Day on konsepti joka sisältää alus- ja päällyslakan sekä ison valikoiman värilakkoja. Nämä lakat Depend kutsuu nimellä Hybrid Nailpolish ja ne ovat tavallaan kuin geelilakkoja mutta niitten levittämiseen ja poistamiseen ei liity mitään hankaluuksia.

Ennen lakkaamista kynnet pyyhitään omalla kynsien puhdistusaineella Cleanser Step 1, se varmasti poistaa kynnen pinnalta rasvan. Lakkojen alla käytetään Dependin omaa 7 Day Step 2 -aluslakkaa. Sitten seuraa 7 Day-värilakka (Step 3) joita on kolmea eri peittävyysastetta, on läpikuultavia, puolipeittäviä ja peittäviä. Minä ostin peittävät ja levitän kaksi kerrosta. Päälle kerros päällyslakkaa Depend 7 Day Step 4. Tämä päällyslakka kuivattaa kaiken ihan hetkessä, kuin paraskin pikakuivattaja.

Alus- ja päällyslakka ovat ostettavissa erikseen tai sitten settinä yhdessä Cleanserin sekä kynsinauhatikun ja kynsiviilan kanssa. Setin hinta on reilut 10€.

Hankkimani 7 Day-värilakat ovat Purple Storm ja Secret Wildlife joista erityisesti Secret Wildlife on mun suursuosikki. Ihan loistavia lakkoja! Levitys on helppoa, sivellin kätevä (ainakin mun lyhyille kynsille), kuivuvat nopeasti (se on mulle tärkeää, en voi sietää odotella lakkojen kuivumista!) ja pysyvyyskin on hyvä! Mun heikoilla ja taipuisilla kynsillä nämä eivät pysy 7 päivää mutta 5 päivää on sekin erittäin hyvä tulos! Ihan uskomattoman hyvä. Ja mikä kiilto näillä tulee kynsille! Ei yksinkertaisesti tee mieli enää lakata muilla lakoilla.
 
Purple Storm, Secret Wildlife, Wild & Free, Lady Bug Love

Nyt kävin ostamassa vielä kaksi 7 Day lakkaa, molemmat punaisia. Helmiäispunainen Wild & Free on iloinen ja juhlava, creme Lady Bug Love näyttää klassiselta punaiselta.

Tässäpä mun lokakuun TOP-5! Onko joukossa tuttuja tuotteita, kenties omia suosikkeja tai inhokkeja?
 

6 kommenttia:

  1. HM:n kynistä minäkin tykkään<3
    Täytyypä tsekata tuo sininen vielä. Into the Blue näyttää tosi kirkkaalta. Se on mennyt multa täysin ohi.
    Filorgaa olen aikonut testata jahka saan seerumivarastoja vähän pienennettyä. Voi mennä vielä tovi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Filorga-hyllyn tuotteet Kicksissä kertakaikkiaan näyttää niin pätevältä ja tehokkaalta! 😀 Tekee mieli perehtyä tuotteisiin enemmän. Ainakin tämä seerumi on mulle sopiva!

      Muistaakseni henkkamaukalla oli sinisiäkin useampi sävy. Hirmu kiva sävyvalikoima muutenkin. Hyviä kyniä!

      Poista
  2. Tosi kivan värisiä Dependin lakkoja :) myös Too Facedin pohjustaja on tuttu ja hyvin toimiva tuote. On vaan hankala ostaa niin jäänyt tilaamatta. Minäkään en listaa suosikkeja ihan joka kuukausi, ehkä ennemmin silloin kun joku tosi suosikki löytyy tai havaitsee käyttäneensä jotain tuotetta pitkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aika paljon käytän niitä samoja hyviksi havaittuja tuotteita niin oon ajatellut et ei oo järkeä listata niitä joka kuukausi 😀
      Depend yllätti mut. En odottanut ihmeempiä mutta niistä tulikin ihan suosikkilakkoja! Ihanaa kun kestävät mun kynsissä pitkään, en jaksa lakata joka toinen päivä 😊

      Poista
  3. Haa! Arvelinkin, että pitäisit primer-BB.stä. Muistaakseni suosittelin sitä sulle joskus kommenttilaatikossa. :) Minulla on tosin ollut pohjustajan pumpun kanssa ongelmia ja joudun kauhomaan ainetta pohjalta korkin putkipäällä. Toivottavasti pakkauksen suunnittelua on viilattu sittemmin, ainakin tekstin asettelu näyttää kuvassa vähän erilaiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin suositeltu! Kiitos! Mä muistin että joku on sitä mulle blogin kautta kehunut ja osittain siksikin halusin kokeilla :) Mun tapauksessa ei oo pakkauksen kanssa mitään ongelmaa. Oon käyttänyt primeriä ostamisen jälkeen melkeinpä päivittäin ja pumppu pelittää hyvin. Ehkä pakkausta on tosiaankin fiksattu parempaan suuntaan.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!